Follow Dashboard
TITLE; Happy Two Years
Monday, May 6, 2013 | 11:41 PM | 0 comments

Bukan senang nak jaga relationship sampai dua tahun. Pernah banyak kali aku give up dengan relationship ni, banyak kali menangis, selalu bergaduh. Siapa tak penat kalau selalu macam ni kan? Level of patience memang kena tinggi sangat. That's why orang cakap single lagi senang tapi siapa taknak rasa bahagia dengan orang yang dia sayang. Right? Tapi seriously aku bersyukur sangat sebab Ahnaf ni penyabar. I don't think that ada lelaki yang boleh sabar dengan perangai aku selain Ahnaf, yaaa singa betina yang manja, kuat merajuk, selalu nakkan perhatian maybe, ohh singa betina! haha I admit, aku memang garang, eh bukan garang, cepat marah. senang cakap kuat bebal, malang la siapa yang jadi boyfriend Wan Lubna ahahahahah. Taktau macam mana nak ubah perangai ni, kata orang biar jadi diri sendiri jangan jadi orang lain. Aku tak fikir yang Ahnaf ni jadi diri dia ke tidak bila dengan aku. Sometimes aku rasa macam dia tak jadi diri dia sendiri, yaa sebab terlalu nak jaga hati aku, takut relationship ni bergaduh teruk disebabkan aku tak boleh control emosi in fact takut aku merajuk. mungkin laaaaaaaaaaaaaaaaaaa. ya Allah mulianya hati Ahnaf Azizi.


Tapi KENAPA sampai sekarang aku still tak boleh ubah perangai aku yang suka sangat fikir negatif ni, banyak kali dah Ahnaf tegur, of course it hurts me :'( Takkan sebab aku tak percaya Ahnaf? atau Ahnaf tak jujur dengan apa yang dia buat pada aku? atau ini semua poyo? eh joke. hmm I admit, aku dah susah nak percaya lelaki sebab aku takut aku dikecewakan. You know that dikecewakan tu benda paling parah dalam dunia? nak sembuh bukannya seminit dua :'( Tapi aku tak cakap yang aku tak percaya Ahnaf langsung. mungkin dalam 100, aku yang ke 96? yaaaa. Aku tak pernah terfikir yang relationship kitorang takkan bergaduh lagi lepas 2 tahun kenal. Cuma aku berdoa, supaya hati aku boleh terima apa yang Ahnaf buat pada aku lepas ni, walaupun sememangnya menyakitkan dan memedihkan. I'm pretty sure he will realize that I love him so much.


To my lovely dinosour, saya harap sangat awak boleh turunkan ego awak untuk saya lepas ni kalau awak taknak tengok saya menangis, sedih, fikir bukan-2 pasal awak. I know you can do better honey, do what make us happy. Walaupun awak pesan pada saya "bie harap bby boleh sabar dengan perangai bie", doesn't mean I can prove your words. Wan Lubna pun manusia macam Ahnaf, mudah kecewa, senang give up, tak kuat. And starting from now, the day after tomorrow, I will do anything that can make me happy, inshaAllah. Saya akan cuba jaga relationship ni selagi saya mampu, and kalau saya dah tak kuat, awak jangan salahkan saya, mungkin dah terlalu lama saya bertahan dan saya harap awak akan fight untuk saya. Saya akan pastikan, saya yang terbaik bagi awak. Saya simpan janji awak pada saya. Saya takkan menyerah tanpa sebab. HAPPY TWO YEARS, lots of love..







Old things